1. Kredyt-Forum.pl używa plików cookies. Korzystając z kredyt-forum.pl wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej.

NestBank - opinia rocznego klienta

Dyskusja w 'Oceny banków' rozpoczęta przez użytkownika Morgis, 8 Lipiec 2017.

?

Z czym ma największy problem Nest Bank (SmartBank)

  1. kontakt z infolinia

    2 głos(ów)
    100,0%
  2. długi czas odpowiedzi na e-maile

    1 głos(ów)
    50,0%
  3. liczne przerwy techniczne

    0 głos(ów)
    0,0%
  4. uboga bankowość internetowa

    0 głos(ów)
    0,0%
  5. inne (wymień w opiniach poniżej)

    0 głos(ów)
    0,0%
Możesz zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  1. Morgis

    Morgis Guest

    Moja opinia na temat NestBank o którym tylu blogerów pieje pieśnie pochwalne. Nie jest tak różowo jak w reklamach. Zastanawia mnie czemu SmartBank zmienił się w Nest Bank - czyżby za mocno bank bolały opinie ludzi żalących się i pragnął sobie "wyczyścić konto"?

    Jeszcze za czasów Smarta miałem duży problem z pobraniem aplikacji na Androida. Nie wiem z czego to wynikało. Trochę było to dziwne biorąc pod uwagę, że w nazwie banku było słowo “Nest”.

    Bardzo wiele ma ten bank przerw technicznych.

    Wiele razy miałem problem z zalogowaniem się do konta przez stronę mimo poprawnie wpisywanego PINu. Na infolinii konsultanci bardzo uprzejmi, ale trzeba mieć naprawdę cierpliwość żeby się tam dodzwonić.

    Na e-maile też bardzo długo odpowiadają.

    Warunki umowy dość korzystne, konto rzeczywiście za darmo ale niestety po tych kilku miesiącach problemów z kontaktem mam dosyć i będę szukał innego banku.

    Chyba że wszystkie wspomniane przez mnie problemy Nest Banku zostały zlikwidowane wraz z przyjęciem nowej nazwy Nest Bank.? Niestety u mnie w mojej mieścicnie oddziału Nest Bank brak. Na e-maile na pewno cały czas długo odpowiadają, jeden wysłany kilka dni temu do dzisiaj nadal nic żadnej odpowiedzi.
     
    #1
     
  2. retor

    retor New Member

    Dołączył:
    14 Sierpień 2017
    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    Nie do końca zgodzę się z negatywnymi wypowiedziami dotyczącymi Nest Banku. Konto i wszystkie operacje są darmowe, obsługa na infolinii sprawna, a podstawowe funkcjonalności w internetowej obsłudze działają bez zarzutu. Owszem, może i brakuje rozwinięcia niektórych funkcji, ale nie są one niezbędne do sprawnego korzystania. Oczywiście fajnie byłoby, gdyby się pojawiły, ale i bez tego da się swobodnie korzystać. Poza tym jest okej. Polecam poczytać sobie opinie o nest banku:
    Nest Konto – dlaczego warto je założyć w Nest Banku?
    Nest Bank - Konto - Opinie
     
    #2
Podobne Tematy
Forum Tytuł Data
Opinie o pożyczce Pomocna Pożyczka moja opinia 7 Luty 2014
Opinie o pożyczce Opinia o kredycie w BGZ 29 Listopad 2013